Spotkanie przed obozem (27.06.2015)

Czuwaj Wilczki oraz (przede wszystkim) rodzice wilczków! W najbliższą sobotę odbędzie się spotkanie przed naszym obozem letnim, który jak już wielokrotnie było mówione odbędzie się w Jeruzalu w dniach 5-10 lipca.

Spotkanie będzie miało miejsce w jednej z sal znajdujących się na terenie plebanii kościoła Matki Boskiej Częstochowskiej w Garwolinie o godzinie 17:30. Nie jestem w stanie powiedzieć ile potrwa spotkanie, gdyż zależy to od państwa aktywności ale raczej powyżej jednej godziny. Będę na nim obecny ja, a także Andrzej Szarek HO, który wspólnie ze mną je poprowadzi.

Tematy do omówienia:
- Parę słów o miejscu obozu
- Parę słów o logistyce i organizacji
- Plan obozu
- Zasady na obozie panujące oraz konsekwencje ich złamania
- Pomysł na zaangażowanie rodziców (coś nowego, co wymaga omówienia)

Podstawowe informacje na temat obozu:
- oprócz mnie na obóz jedzie z naszą gromadą także 2 szefów
- szacowany koszt obozu to 250 zł. ( Jeśli jest to dla kogoś zbyt wiele to proszę mi to zgłosić i dostosujemy to już w zakresie indywidualnym i między nami)

Rodziców zainteresowanych zgłoszeniem syna na obóz proszę o przybycie lub o informacje, że syn jedzie lecz rodzice niestety nie mogą wziąć udziału w spotkaniu.

Na spotkanie proszę przynieść wypełnioną kartę zdrowia, która jest do pobrania z bloga i znajduje się obok książeczki Mowgliego. Też uważam, że biurokracja nas kiedyś zabije :-) ale jest to dla mnie niezbędne w razie jakiejkolwiek kontroli.
Do zobaczenia w sobotę!
~Akela

Brak komentarzy: